System SALESmanago – w jaki sposób wspierają go SMS-y?

SMS-y to świetne rozwiązanie dla marketingu. W innowacyjnej współpracy z SALESmanago zamienia się wręcz w czysty zysk! Jak to działa i kiedy skorzystać?

SALESmanago powiadomienia SMS

Dziś marketing to potężne narzędzie – nie tylko ze względu na dostępne technologie, ale też przez informacje, jakie w łatwy i legalny sposób można zdobyć o Internaucie! Chociaż z prywatnego punktu widzenia myśl o tym może przyprawiać o dreszcze, każdy biznesmen z pewnością widzi w tym równocześnie szansę na ogromny zysk! Jak nowe technologie łączą się ze sobą w służbie skutecznego marketingu? Co sprawia, że dzięki integracji SALESmanago i SMSPLANET liczba klientów zwiększa się wprost lawinowo?

Auto SMS nie tylko dla e-commerce

Technologia SMS API – umożliwiająca zautomatyzowaną wysyłkę wiadomości do wielu osób na raz lub do takich, które wykonały wcześniej jakieś działanie – to bardzo ważne narzędzie marketingowe. W ten sposób utrzymuje się uwagę klienta, pogłębia relacje i buduje lojalność do marki. Wysyłka SMS z kodem rabatowym dosłownie rzuci się w oczy niemal każdemu użytkownikowi smartfona, zanim ten usunie powiadomienie, podczas gdy e-mail o tej samej treści może trafić do SPAMu lub w kilka sekund zostać skasowany bez spojrzenia na temat. 

API SMS jest coraz powszechniej używany w sektorze e-commerce. W sklepach internetowych klienci i tak zostawiają swoje numery telefonów dla firm pocztowych, więc posiadają one olbrzymią bazę do działań marketingowych. Informacje o etapach realizacji, przypomnienie o dokonaniu zapłaty oraz aktualne promocje i zmiany w mig docierają na telefony komórkowe zainteresowanych osób.

Również punkty stacjonarne chętnie korzystają z możliwości, jakie daje system SMS. Powiadomienia o zbliżających się wizytach, potwierdzanie ich w wiadomości zwrotnej czy przypomnienia o długiej nieobecności, zachęcające równocześnie do wstąpienia do siedziby firmy służą nie tylko reklamie, ale też lepszej organizacji pracy.

SALESmanago – nowoczesna skuteczność

Jedną z najcenniejszych rzeczy, o jakie walczą w dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa, są dane klientów. Użytkownicy Internetu zostawiają je dosłownie wszędzie. Za możliwość korzystania z aplikacji czy wielu portali zgadzają się – często bezwiednie klikając w przeróżne zgody marketingowe – na śledzenie lub informowanie o swoich upodobaniach, preferencjach, lokalizacji i sposobach spędzania czasu osobom trzecim. Firmą, która takie dane zbiera, agreguje i pomaga dzięki nim w zautomatyzowany sposób dotrzeć do odpowiednich osób jest SALESmanago.

To międzynarodowe przedsiębiorstwo chwali się skutecznością na poziomie 90%. Oznacza to, że aż 9 na 10 klientów, którzy zobaczą reklamę lub otrzymają konkretne powiadomienie kupi produkt lub wykona oczekiwane działanie! Dzięki pogłębionej analizie danych oraz natychmiastowemu działaniu typu akcja-reakcja inwestycja ta pozwala osiągać niespotykane dotąd wyniki sprzedażowe. Bardzo szybko zmienia się w realny zysk – szczególnie, gdy opcją dotarcia do klienta na tych zasadach są SMS-y.

Kiedy wykorzystać ten duet?

Integracja SALESmanago i SMSPLANET otwiera zupełnie nowy rozdział w docieraniu do klientów za pomocą panelu SMS. Inteligentne wiadomości automatyczne pozwalają na komunikację dwukierunkową, jednokierunkową, personalizację treści itd., tak jak w standardowej ofercie. To, co wyróżnia tę fuzję to fakt, że będą one reagowały w czasie rzeczywistym na działania potencjalnego klienta!

Serwer SMS uruchomi się więc np., gdy tylko dana osoba odwiedzi sklep internetowy. Jeśli klient porzuci koszyk, przez w pełni zautomatyzowaną opcję „Wyślij SMS” dostanie powiadomienie skłaniające do dokończenia zamówienia! Wreszcie, co jest najbardziej innowacyjnym działaniem, gdy promocja będzie dotyczyła wyłącznie asortymentu kobiecego, dziecięcego itd., wiadomość zostanie wysłana do grupy odbiorców o danych cechach demograficznych! Dzięki temu, że SALESmanago wciąż aktualizuje swoje bazy, będzie mógł na nowo skatalogować numer telefonu, gdy w życiu danego użytkownika zajdą jakieś zmiany, pojawią się nowe zainteresowania czy preferencje.

Prosta obsługa

Automatyczne SMS jeszcze nigdy nie były tak skuteczne, jak te zintegrowane z działaniami just-in-time i zdobywaniem wiedzy na temat odbiorców. Chociaż narzędzia te wykonują niezwykle skomplikowane procesy, korzystanie z nich jest proste i intuicyjne. Wystarczy do tego wtyczka, która łączy się z kontem na platformie SMSPLANET.pl. 

Przejście kilku kroków opisanych w instrukcji i zintegrowanie obu systemów trwa zaledwie kilka minut. Późniejsza obsługa i działanie SMS API jest automatyczne. Zysk natomiast – proporcjonalnie do poświęconego czasu oraz nakładów wydanych na dotarcie w ten sposób do klientów – jest nieporównywalnie większy, niż przy tradycyjnych narzędziach marketingowych!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *