Wykorzystanie SMS-ów na Black Friday 2020
Czarny Piątek 2020 zbliża się wielkimi krokami. Zwiększ swoje szanse na sprzedaż i poinformuj o promocji za pomocą SMSów. Jak działać z auto SMS w Black Friday?
Black Friday to prawdziwe święto zakupoholików… ale i sprzedawców! W tym dniu można w sprytny sposób sprzedać magazynowe nadwyżki, końcówki kolekcji i serii oraz znaleźć nowych klientów na swoje produkty i usługi. Kiedy przypada Black Friday 2020? Jak w Czarny Piątek wykorzystać automatyczne SMS, by zarobić jeszcze więcej? Czy w ten dzień możesz pozyskać nowych odbiorców, którzy zostaną z Tobą na stałe?
Święto zakupów
Black Friday to obok Cyber Monday święto zakupów. Konsumenci je uwielbiają i szukają najbardziej korzystnych dla siebie promocji. Dla sklepów nie jest to może moment, w którym sporo zarabiają, jednak wciąż mogą sporo zyskać. Podpięcie się pod międzynarodowy, nagłaśniany przez media szal zakupowy to fantastyczna okazja do wypromowania swojej marki oraz przyciągnięcia nowych klientów!
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty, czy świadczysz usługi, czy posiadasz sklep stacjonarny, czy online, rozważ udział w tegorocznym Black Friday. Wiele osób na koniec roku szuka promocji, a równocześnie chce poprawić sobie humor w ponurą jesień lub przygotowuje już prezenty na Święta Bożego Narodzenia. Jeśli przekonasz ich do swojej marki dzięki obniżonym cenom, a później perfekcyjnie ich obsłużysz oraz dasz im pełnowartościowy, świetny towar, zostaną z Tobą również długo po Czarnym Piątku! Co uwzględnić w strategii działania związanej z tym dniem oraz jak wykorzystać podczas niego wysyłkę SMS?
Przygotowania do zakupowego szału
Zanim rozpocznie się Black Friday, dobrze się do tego przygotuj. Wybierz produkty lub usługi, które chcesz sprzedać w obniżonej cenie. Pomyśl o akcji reklamowej, jaką przeprowadzisz, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o Twoim udziale w Czarnym Piątku. Stałym klientom wyślij koniecznie SMS marketingowy – i to przynajmniej kilka dni wcześniej przed godziną „zero”!
Powiadomienia SMS mają to do siebie, że w przeciwieństwie do maili czy postów w social mediach trudno je zignorować. Zawsze wyświetla się na ekranie chociaż początek wiadomości, który może zachęcić do czytania dalej. W 2020 roku Czarny Piątek przypada na 27 listopada, więc pierwsze powiadomienia o Twoim udziale w akcji powinny trafić przez SMSy najpóźniej 24-25 dnia miesiąca!
Skorzystaj ze swojej bazy kontaktów i w kilka chwil dostarcz powiadomienie o promocji przez intuicyjny panel SMS udostępniany przez SMSPLANET. Co może znaleźć się w takiej wiadomości?
Ekskluzywny dostęp do promocji
Oprócz wysłanego z wyprzedzeniem SMS pro, w związku z Black Friday zaplanuj dłuższą strategię. Pamiętaj, że drugie powiadomienie powinno trafić do klientów najpóźniej w Czarny Piątek przed południem! Co może znaleźć się w auto SMS?
- Poinformuj swoich klientów przez aplikację SMS, jaki asortyment podlega promocji oraz ile wynosi maksymalna zniżka lub najbardziej atrakcyjna cena.
- Zaproponuj kod promocyjny, z którym będzie można skorzystać z obniżki cen lub np. darmowej dostawy.
- Umieść w wiadomości skrócony link, który będzie przenosił bezpośrednio do produktów.
Jeśli przygotujesz atrakcyjną ofertę i przedstawisz ją swoim – również potencjalnym – klientom już kilka dni przed Czarnym Piątkiem lub nawet tego samego dnia, np. rano, możesz również zwiększyć bazę numerów telefonów na przyszłość. Wystarczy, że zapewnisz możliwość skorzystania ze zniżek tylko zarejestrowanym użytkownikom. Kontakty, które zdobędziesz tego dnia przydadzą Ci się do realizowania promocji za pomocą serwera SMS!
Idealne zakupy nawet w Czarny Piątek
Pamiętaj, że usługa SMS to także narzędzie, które w sektorze e-commerce bardzo usprawnia proces sprzedażowy. W ten sposób możesz informować o kolejnych etapach realizacji zamówienia, o wysyłce i podziękować za dokonanie zakupów. Program SMS umożliwi Ci tym samym utrzymanie uwagi oraz lojalności klienta.Nawet, jeśli Czarny Piątek nie jest Twoim ulubionym dniem w roku ze względu na przymus robienia promocji, zacznij myśleć o nim strategicznie. Z pomocą systemu SMS wykorzystaj go jako swoją szansę na rozgłos i pozyskanie nowych klientów. Im więcej uwagi włożysz w opracowanie strategii już teraz, tym więcej zyskasz przez kolejne 12 miesięcy!