Prelegencki debiut na konferencji Business Process Management w Warszawie

konferencja sms marketing

27 września w Warszawie odbyła się konferencja Business Process Management, na której mieliśmy okazję zadebiutować w roli prelegentów, prezentując gotowe do wdrożenia rozwiązania i ciekawe case studies dotyczące optymalizacji w przedsiębiorstwie.

Wydarzenie otwarte, skierowane było do kadry zarządzającej lub osób, które posiadają wysoką decyzyjność w organizacji, odbiorców poszukujących nowych rozwiązań z zakresu optymalizacji procesów biznesowych oraz szukających zmian gotowych do wdrożenia, dzięki którym ich firma będzie działała po prostu lepiej. Tematyka okazała się na tyle ważna, że przyciągnęła na konferencję kilkadziesiąt przedstawicieli polskich firm. Chcąc sprostać wymaganiom przedsiębiorców, jako partnerzy wydarzenia, przygotowaliśmy prelekcję zawierającą gotowe do wdrożenia pomysły optymalizacji w przedsiębiorstwach, ciekawe case studies z życia wzięte, pokazujące działanie i efekty współpracy z SMSPLANET.pl

O API SMS, automatyzacji w marketingu SMS opowiada Szymon Gaura.

Tematem prelekcji SMSPLANET była “Optymalizacja procesów biznesowych przy pomocy narzędzi telekomunikacyjnych”. Jak można było czytać na zapowiedziach GigaConu, integracja systemu poprzez API SMS w firmie, pozwala na efektywniejsze wykorzystanie potencjału marketingu SMS, oraz sprawniejszą komunikację z klientami czy wewnątrz organizacji.

Szymon Gaura mówił o implementacji API SMSPLANET do wewnętrznego systemu firmy i omawiał efekty, jakie niesie ze sobą integracja systemów, przedstawiając liczne case studies. Na początek zostały przedstawione dowody i fakty na działanie marketingu SMS oraz zalet implementacji API SMS i integracji systemu z SMSPLANET. Wśród przykładów branż, które były omawiane na prelekcji, była branża windykacji oraz finansowa. W windykacji kluczową rolę odgrywa nadpis i budowanie wiarygodności poprzez zdefiniowane pole nadawcy, oraz bezbłędne dopasowanie danych z wewnętrznego systemu firmy do konkretnych zapytań. Z kolei w branży finansowej główną rolę odgrywa czas dostarczenia oraz automatyczne dopasowanie danych do powiadomień SMS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *